K.K.K.
Korduma kippuvad küsimused. Tahan küsida
Kaupade tellimine ja tasumine
Kuidas saada teada, kas kaubad on tellitud ja tellimust täidetakse?
Kauba tellimusest ja saadetise eeldatavast tarnekuupäevast teavitame ostjat tema näidatud e-posti aadressil. Kui te ei saanud tellimuse kinnitust, võib-olla eksisite oma e-posti aadressi sisestades. Samuti võib meie e-kiri olla liigitatud rämpspostiks või reklaamiks. Kontrollige oma e-posti neid kaustu.
Kui te ei ole saanud tellimuse kinnitust, andke sellest teada telefonil +372 634 7371 või epostitsi info@domo.ee. Kontrollime teie tellimuse olekut ja saadame teie tellimuse kinnituse uuesti.
Kuidas maksta kaupade eest?
Kaupade eest võite maksta:
- E-pangandus (Swedbank, SEB, Nordea, LHV, Paysera jne).
- Sularahas või pangakaardiga kauba kohale toimetanud kullerile.
- Tavaline pangamakse ühele meie arveldusarvetest (juurdepääs vaid juriidilistele isikutele).
- Kaubale järele tulles pangakaardiga Omniva pakiautomaadis.
Lugege sellest lähemalt lõigus Turvaline ostlemine.
Maksmine ebaõnnestus. Mida teha?
Kui valisite tellimuse eest tasumise e-panganduse teel, kuid teil ei õnnestunud maksta, võtke meiega ühendust ja andke teada. Saadame teile ettemaksuarve, mida saate kasutada pangaülekande tegemiseks.
Meiega saate ühendust võtta telefonil +372 634 7371 või kirjutada epostitsi info@domo.ee ja me vastame teile 1 tööpäeva jooksul.
Kas võin esitatud tellimuse tühistada?
Tellimust hakatakse täitma kohe peale selle esitamist, kuid juhul kui tellimus ei ole veel välja saadetud võite selle tühistada, helistades meile telefonil +372 634 7371. Peale saadetise üleandmist kullerile ei saa tellimust enam tühistada.
Kas võin esitatud tellimust muuta?
Lähtudes veebipoe eeskirjadest ei saa me muuta juba esitatud tellimust. Mittetasumise korral tellimus tühistatakse.
Kättetoimetamine
Millised on kättetoimetamise viisid?
- Kaubad tarnib teie näidatud aadressil Venipak kulleriteenistus.
- Kaubad toimetatakse Venipak pakiautomaati.
- Kaubad toimetatakse Omniva pakiautomaati.
Kui tellite mitu kaupa, võidakse tellimus saata erinevate saadetistega. Täiendavat kättetoimetamistasu kahe või rohkema saadetise korral ei kohaldata.
Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade kättetoimetamine.
Millal saan kätte oma tellimuse?
Me kohustume rakendama kõike meist olenevat, et valitud kauba saaksite kätte võimalikult kiiresti, seetõttu ostes meie e-kauplusest kaupu, mille kättetoimetamise tähtaeg on näidatud 2-3 tööpäeva, saate 99 % juhtudest need kaubad kätte 2-3 tööpäeva jooksul.
Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade kättetoimetamine.
Kui palju maksab suuremõõtmeliste kaupade kättetoimetamine?
Suuremõõtmelised ja raskekaalulised kaubad toimetab kätte DPD kulleriteenistus (sõltumata sellest, et ostja valis Venipak kulleriteenistuse) vastavalt sel ajal kehtivatele hindadele.
Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade kättetoimetamine
Kui palju maksab suuremõõtmeliste kaupade kandeteenus?
Kuni 31 kg kaaluva kauba kättetoimetamise hind sisaldab kandeteenust. Kuller toob kauba kuni teie ukseni.
Suurte mõõtmetega ja rohkem kui 31 kg kaaluvate (suuremõõtmeliste) kaupade kättetoimetamise hind sõltub tellitud kauba kaalust.
Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade kättetoimetamine
Kaupade ja raha tagastamine
Soovin kauba tagastada. Kuidas toimida?
Soovides kauba tagastada täitke Kauba tagastamise vorm
(andmete täitmiseks kasutage informatsiooni, mille sisestasite tagastatava kauba ostmise ajal).
Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade tagastamine
Millised on tagastamisviisid ja hinnad?
Tagastamisvormi täitmise ajal võite valida teile mugavaima tagastamisviisi:
- Tagastamine kulleriteenistuse vahendusel.
- Tagastamine Omniva pakiautomaadi abil.
Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade tagastamine
Sain praakkauba. Kas pean tagastamise eest maksima?
Praakkaup tagastatakse tausta. Kauba võite saata tagasi teile mugaval viisil:
- Tagastamine kulleriteenistuse vahendusel.
- Tagastamine Omniva pakiautomaadi kaudu.
Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade tagastamine
Millal saan tagasi raha tagastatud kauba eest?
Saanud tagastatud kauba ja hinnanud selle kvaliteeti, kanname raha üle teie näidatud pangakontole võimalikult kiiresti, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, alates ostu-müügilepingust keeldumise kirjaliku teate saamist.
Kas DOMO kaupadele kohaldatakse garantiid?
Kõikidele meie kaupadele antakse garantii. Tootja poolt antud garantiiperiood on näidatud tootekirjelduses, aga kui see puudub, kehtib tootele seaduse alusel 24 kuuline garantii. Juriidilistele isikutele kehtib 12 kuuline garantiiperiood.
DOMO klubi
Mis on DOMO klubi?
DOMO klubi – Domo.ee veebikaupluse ostjatele mõeldud lojaalsusprogramm.
Millist kasu saavad DOMO klubi liikmed?
- Erihinnad kaupadele;
- Teated uute kaupade ja toimuvate kampaaniate kohta;
- 30-päevane kaupade tagastamise garantii.
Kuidas saada DOMO klubi liikmeks?
DOMO klubi liikmeks saada on lihtne ja see ei maksa midagi. Ostmise ajal on tarvis vaid registreeruda, aga peale registreerumist saate kõik klubi liikme eelised.
ESTO liising
Mis on ESTO?
ESTO on finantsteenuseid pakkuv ettevõte, mille algusaeg ulatub aastasse 2016. Bränd sai alguse vajadusest uue generatsiooni makselahenduste järele, mis oleksid sobilikud nii lõpptarbijale kui ka müüjale. Täna pakub ESTO kõige suuremat valikut erinevaid makselahendusi Baltikumis ning ESTO partnervõrgustikku kuulub üle 2600 koostööpartneri ja kaupluse ning üle 300 000 kliendi. Tutvu tingimustega siin: www.esto.ee Vajadusel kontakteeruge ESTO AS töötajaga - info@esto.ee või www.esto.ee LIVE chat-aknas.
Millised on ESTO liisingu peamised eelised?
ESTO nomaksa on kiire ja väga mugav makseviis, mis koostab maksegraafiku Sinu poolt valitud maksetähtajal. See makseviis tagab reaalajas otsuste tegemise ja aitab teil ostu sooritada vähem kui 60 sekundiga.
Kuidas valida ESTO liisingut?
Tuleb vaid tellimus kinnitada, valida makseviisiks ESTO liising, tutvuda teenuse personaalsete tingimustega ja digitaalselt allkirjastada järelmaksuga ostuleping.
Millised on ESTO järelmaksu ostu tingimused?
- ESTO järelmaksu saavad taotleda kõik 18-70-aastased Eesti Vabariigi kodanikud;
- ESTO järelmaks on võimalik vormistada kiirelt ja mugavalt ka juriidilisele isikule;
- ESTO järelmaksu pakub ja haldab ESTO AS.
Mis on Esto Maksa hiljem?
Lai samaksātu par pirkumiem, izvēlieties jaunāko maksājumu veidu tirgū - ESTO Maksa hiljem!
Esiet gudri un izvēlieties ESTO Maksa hiljem, lai samaksātu par pirkumiem! Jaunais un inovatīvais maksājumu risinājums palīdz ērti norēķināties par pirkumiem 30 dienu laikā. ESTO Maksa hiljem ir gudrs veids, kā norēķināties un saņemiet preces uzreiz un atmaksāt mēneša laikā. Iegūstiet tieši to, kas jums nepieciešams, ar dažiem klikšķiem - bez procentiem, bez papildu maksas. ESTO Maksa hiljem nodrošina ESTO LV AS.
Mis on ESTO 3?
Hinnatõusuta, makseviivituseta, 3 võrdses osas, 3 kuu jooksul, ESTO 3-ga
ESTO 3 makseviis on innovatiivne lahendus, mis võimaldab ostu kinnitada ja tasuda mugavalt ning kiirelt - kolmes võrdses osas, ilma lisatasudeta!
Vali e-poe kassas oma ostude eest tasumiseks ülimalt populaarne ESTO 3-osaline makseviis!
ESTO 3 aitab jagada ostusumma kuni 3-ks võrdseks osaks.
- Ühtegi lisatasu ei lisandu;
- Lihtsalt kolm võrdses osas makset, kolme kuu jooksul;
- Esimene makse on alles järgmise kuu 15. kuupäeval.
Iga järelmaks on finantskohustus. Enne järelmaksulepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajadusel konsulteerige asjatundjaga. Iga finantsotsusega kaasnevad riskid ja kohustused, mistõttu palume laenutoodete tarbimise vajadus hoolikalt läbi mõelda.
*Näiteks 1290-eurose laenusumma puhul 24 kuuks fikseeritud intressiga 14.90% aastas ja lepingutasuga 0 eurot on krediidi kulukuse määr 31.62%, kuumakse suurus 70.67 eurot ning tarbija poolt tagasimakstav kogusumma 1696.08 eurot. Järelmaks on finantskohustus ning enne otsuse tegemist tutvuge põhjalikult lepingutingimustega ja vajadusel pidage nõu ESTO AS töötajaga või muu asjatundjaga. Järelmaksu pakub ja haldab ESTO AS.